Página inicial > Ensino > Docentes > Carlos Alberto dos Reis Filho

Carlos Alberto dos Reis Filho

Área: Microeletrônica; Projeto de Circuitos Integrados; Processos de Fabricação de Circuitos Integrados.

English version

Graduated in Electrical Engineering from the University of São Paulo (1974), MS in Electrical Engineering from Universidade Estadual de Campinas (1978) and Ph.D. in Electrical Engineering from Universidade Estadual de Campinas (1982). Full professor at the Federal University of ABC. He has experience in Electrical Engineering with emphasis in Electronic Circuits, working mainly on issues such as Integrated Circuits Design, Sensors, Sensor Networks, Internet of Things (IoT) and Electronic Instrumentation.

Registrado em: Docentes